Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie huisregels?

  • DJ’s zijn verplicht gebruik te maken van onze geluidsinstallatie.
  • Indien u de ceremonie buiten wenst te houden, is het tijdens uw ceremonie toegestaan uw lievelingsnummer af te spelen. U wordt daarbij verzocht om onze mobiele geluidsinstallatie te gebruiken. Gedurende receptie en/of diner is muziek buiten niet toegestaan.
  • Tijdens de Ceremonie of bruiloft mogen deze strooisels niet gestrooid worden: rijst, confetti, (plastic) bloemblaadjes. Het gebruik van een bellenblaas is hiervoor een leuk alternatief dat wij aanmoedigen.
  • Tijdens het feest mag geen gebruik worden gemaakt van confettikanonnen of serpentines.
  • Gezien de natuurlijke omgeving is het niet toegestaan om fakkels, wensballonnen of vuurwerk te gebruiken. (Geen open vuur). Sterretjes, ledverlichting of waxinelichtjes zijn een sfeervol alternatief.
  • Gezien de hoogte van het plafond is in accommodatie de Raaf het gebruik van heliumballonnen niet toegestaan.
  • Decoratie voor uw bruiloft mag door u op de dag zelf verzorgd worden. Wenst u eerder te versieren, neem dan altijd contact met ons op zodat wij de beschikbaarheid van de accommodaties kunnen controleren.
  • De volgende dag voor 10.00 uur dient alle versiering opgeruimd te zijn.
  • Indien u wenst dat onze medewerkers u helpen met uw decoratie, dan zullen we hiervoor kosten in rekening brengen.
  • Gedag zeggen van uw gasten vindt zoveel mogelijk binnen plaats. Indien u blijft overnachten, kunt u met uw gezelschap binnen nog een glaasje drinken en rustig napraten. Een naborrel is binnen toegestaan, onze bediening is dan niet meer aanwezig. Op basis van zelfverzorging kunnen we de koelkast vullen met drankjes. Muziek is na 24.00 uur niet toegestaan.
  • Indien bij overmatig drankgebruik er teveel schade aan glaswerk ontstaat tijdens uw feest, zijn wij genoodzaakt de kosten in rekening te brengen.
  • Indien u gebruik wenst te maken van onze beamer/scherm, laat ons dit dan tijdig weten.
  • Keuzemenu’s: We verzoeken u een lijst te maken wat betreft de keuzes van het diner (vis/vlees/vegetarisch en eventuele dieetwensen en/of allergieën waarmee wij rekening dienen te houden). Deze keuzes ontvangen we graag uiterlijk 10 dagen voorafgaand aan uw feest. Het menu wordt eerder besproken.
  • 18 slaapkamers: Voor wat betreft de indeling van de kamers ontvangen we graag een overzicht van welke gast(en) er in welke kamer(s) slapen, zodat wij de sleutels aan de gasten kunnen overhandigen.
  • De laatste puntjes op de i: Kort voor jullie bruiloft, uiterlijk twee weken, willen we graag de laatste details met jullie doorspreken om te zorgen dat jullie bruiloft een onvergetelijke dag zal worden.

Bekijk een overzicht van veelgestelde vragen met betrekking tot particuliere gelegenheden.

Contact

Heeft u na het overzicht van veelgestelde vragen nog vragen over ons landgoed of de mogelijkheden? U kunt contact met ons opnemen via onderstaand formulier.

    Contactgegevens:

    Uw aanvraag: